Elifdoan Kızlar iyi akşamlar aşağı da yüklediğim trendyolda ki bye bye marka çantayı kullanan varmı? Genişliği falan nasıl bilginiz varmı?
Gokser Elifdoan çantaya 67 kişi yorum yapmış, okunuşumuz mu yorumları? Ben internet alışverişlerinde en çok kullanıcı yorumlarından yararlanıyorum. En yüksek puanlı ve/veya en çok yorum alanlara göre de sıralama yapıp karar verebilirsiniz mesela?
Mekamu Elifdoan ben bunun farklı desenlisini aldım. Çok geniş gerçekten çok kullanışlı geldi bana. Hatta şimdilik kendi hastane çantam yaptım. Gözleri çok kullanışlı oldu. Fiyatı da düşmüş cidden ben 170e almıştım 😂
Sibelgokhan Elifdoan Bende trendyoldan bunu aldım. Iç hacmi geniş ve kullanışlı bir çanta . Çok memnun kaldim
Elifdoan Merve_kucuk bunun genişliği nasıl canım? İçine kalın battaniye falan sığsın istiyorum, özellikle kayınvalidemler köyde oturuyor onların yanına gidiyoruz her hafta mecburen oraya giderken daha çok eşya lazım olacağı için ayrı ayrı çanta taşımak istemiyorum 🤗
Merve_kucuk Elifdoan Bendeki battaniyeler sığıyor içine ☺ Kalında sığar bence ama boyutuda önemli tabi☺ attığım sayfaya bakın isterseniz güzel çeşitler var☺
Elifdoan Gokser evet yorumlara baktım 😊 baya olumlu yorum varda buradaki anneler daha samimi gelince eline geçen varsa direk ona sorsam diye düşündüm 😍
Mervemm https://www.wellgro.com.tr/wellgro-bebek-bakim-cantasi-gri?gclid=Cj0KCQjwyur0BRDcARIsAEt86ID2ziHHisMgcf41cK7cNKcCeU3Jo2djxzz49vPVeDyDH6_1eoCsUegaAiZ7EALw_wcB bende bugün bunu sipariş ettim canum grisini
Elifdoan Mervemm çok guzel gözüküyor canım güzel günlerde kullan inşallah 🤗🌼 senin nasibinmis stokları tükenmiş gözüküyor 😊😊