Merhabalar 5 gün önce doğum yaptım ilk bebegimnve çok çok acemiyim yanında kimse yok. Bebeğim dune kadar iyi ekiyordu ama bugün öğlen 2 den beri 3 kez emdi oda uykusunda beş dakika altını açtım burnunu sıktım ayağına vurdum ıslak mendille sildim gözünü açmıyor. Dün sağlık ocagindaki ebe cok hafif bir sarılığı var dedi korkuyorum bilgisi olan var mı acaba ? Hastaneye gitmeli miyim?