Bgmbyz canım bende geçtiğimiz hafta p.tesi günü gittim detaylı ultrasonu tepecikte yaptırdım sabit doktorum olmadığı için tavsiye üzerine gittim genç bir doktor çok güzel ilgilendi bizim cinsiyet daha belli değil di sadece tahmin yapıldı ama ben sordum cinsiyetinden emin olabilir miyiz diye baya baktı detayli bir şekilde %100 kiz dedi prensesimiz olucak 😊instgramdan da takip edebilirsin onur beyi 😊