Ata sağlık Meltem Medine atalıoğlu na bende bi kere gittim iş yerime yakın olduğu için . Kendisine tav bile oldum. Değişik bir tip. İçim hiç ısınmadı. Su an 24. Haftamdayım. En basından beri Çınarlı Dilay Gökdeniz e gidiyorum esasen . Aşırı memnunum. Muayene yeni 100 TL oldu. Doğum da 3 bin TL . Tavsiye ederim 🙏🏻🌸