Suramentese fatoss02_ 16.-17.hafta olmadan kesin söylemek istemiyorlar galiba doktorlar değişebilme ihtimali yüzünden sanırım 😊
Ozgurum7373 U-aksy bende 12 de doktor tahminde bulundu erkek diye carsamba kontrol um var o zamana kadar 14+3 olacaz insallah net bisey soyler😊😊
Yaprakserkann U-aksy cnm öğremdım bugun cinsiyetını 14+3 2. Kez erkek annesı olucam Allah nasıp ederse 🙂🙂
U-aksy Yaprakserkann allah kucaginza almayi nasip etsin bu sene kizi olanlarin kizi oglu olanlarin oglu oluyor 😂