U-aksy aslında hamıle kalmadan once hep esımle kız ıstıyorduk ama hamılelıkten snra hic oyle birdeyimiz olmadı . Yanı ıcgudusel ınsan klişede olsa sağlıklı olsun diyor. helekı bazı yasadıgımız sıkıntılardan sonra zaten bir önemi kalmadı ki ben erkek demiştim hep😂 ama doğuma 15 gün kalada değişirse ne bilim🙈 herşey alınmış falan