U-aksy
Benim ultrasyonda hep sola baktı dün de gittik hala aynı yerde ve solum biraz daha şiş zaten anlaşılıyor ama bilmiyorum çok inanmıyorum açıkçası ama annemde 3 tane kız yapmış hepsi soldaydi diyor kaynanam 5 tane erkek yapmış oda hep sag tarafımdaydi diyor annem neyse de kaynanama bı inandım yani 5 tane sonuçta 😂