Merve_kucuk biz iyiyiz çok şükür Bebek te kilo kaybı ile sarılık oldu 1 gece hastane de geçirdik. Şimdi iyiyiz yanımda çok şükür. Küveze girmediği için çok mutluyum çok şükrediyorum inşallah sizin de bebeğiniz sağlıklı bir şekilde doğar. Benimki erkenci çıktı. Önemli olan sağlıklı olması.