Mavi1453 Seralpeymen önçelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün. Birşey sormak istiyorum dogum dan sonra nekadar kaldınız hastanede kalmak mecburimi isteye göre cıkamıyormuyuz.?
AsyaNildaa Seralpeymen hayırlı olsun,Allah analı babalı büyütsün salih kullarından eylesin inşallah.meryem ana otu dediğiniz şey nedir İlk defa duyuyorum,zahmet olmazsa biraz anlatır mısınız?
Seralpeymen AsyaNildaa canım o açıldıkça seninde rahmin açılıyor bir çok hamile doğuma giderken kullanıyor kalpten inanmak gerekiyor ama . Doğum gerçekleşince sudan çıkartıyorsun o kapandıkça rahminde eski haline geliyor 💙
Denizkaplan Seralpeymen gozunuz aydın benımde bes yasında bır oglum var 28 haftalık gebeyım sızce ılm dogummu ıkıncı dogummu daha kolaydı😅
Emirsmomm Seralpeymen Seralpeymen merhaba otu suya koyduktan sonra o sudan içtiniz mi acaba öyle birşey de varmış herhalde ama? Bir de kendimiz mi okumamız lazım yoksa baskası okusa olur mu?
Seralpeymen Emirsmomm Başkası sizin niyetimizi de okuyabilir ama kendiniz okursanız daha iyi olur herhalde . Ben 3 4 yemek kaşığı içtim
Seralpeymen DenizEnsar 4 dikiş var , herhangi bişey vermediler ama ben ilk doğumumda da kullanmıştım eczanelerde sarı su diye birşey satılıyor toz suya katıp pansuman için ilaç haline getiriyorsun onu kullandım dikişlerin iyileşmesini hızlandırıyor