Sinem053232 Bende ilk doğumumu orda yaptım memnundum doktorlardan , bu doğumumda daha iyi doktorlara denk geldim dogumhaneden çıkana kadar benimle ilgilenen herkese teşekkür ettim Allah razı olsun dedim ☺️Cok dua etmiştim allahım iyi insanlarla karşılaştır beni diye . Sen doktorun dediğini yaparsan çok güzel ilerliyor zaten