Lara44 kesinlikle bende adetten cok cok önce vardı kasık ağrisı adet olcak gibi ama normalden erken ve fazlaydı. Gebelikten ziyade nettem baktığım da kist falan yazıyordu korkup dr. Dan randevu almıştım. 2 gün hic geçmedi diye. Daha sonra görümcemin gazıyla dr. A gitmeden 1 gün önce erken gebelik yaptim silinik ama cift çizgiydi 🥰🥰 adetime 5 gün kala öğrenmiş olmustum bende 🥰😇🙏🏻