ozlem_1990 Dün nst ye bağlandık, 40′a yakın şiddette sancı çıktı. 2 hafta önden gittiğimiz için 36 hafta görünüyoruz ve 10 mayıs gibi doğum olur dedi Doğum şeklini bebeğin kilosu karar verecek. 27 NİSAN ' da çatı muayenesi var 🤗
89Kbr ozlem_1990 2 gün önce nst bağlandık 80’e yakın sancı çıktı bi tane.. normalde 35’li haftalardayız ama usg’de 37 göründü haftaya gel gün verelim dedi…(2. Sezaryeni olcam.) normalde Sat’a göre 16 Mayıs görünüyordu bakalım ne olacak 🥺🥺
Sunay10_ ozlem_1990 benimde iki hafta önde çıkıyor 36 olduk bu gün 38 de belli olcak bakalım son iki hafta içinde
Darkgod ozlem_1990 35+5 çatı muanesi belli değil bir hafta bir gerilik söz konusu karın da pazartesi kontrol var bakalm ne dicek
Dkk 34.haftamızdayız ✌🏼 Doğum 30 Mayıs gözüküyor 🥰 35+4 te kontrolümüz var . İlk kez o zaman nstye bağlanacağız. 38. Hafta da çatı muayenesi olacak sanırım 🙈
ozlem_1990 Dkk sancı hissediyor musun canım hiç? Benim ikinci gebelik. Ilk oğlum da normal doğumdu diye sanırım sandım oluyor.
Damlaaaa60 Dkk 38. Haftamda doktorum beni de çağırdı. Doğumu konuşalım dedi ama çatı muayenesinden bahsetmedi. 38 de kesin yapılıyor mu acaba🙂
Dkk Senatorun Minik_mucize94 ozlem_1990 Doğum şeklini netleştirmedik akışa bıraktık açıkçası 🙈 en son gittiğimde bebek dönmüş demişti geri dönmezse tabi hanımefendi geniş yerde 🥰 sancı hissetmiyorum ilk gebeliğim yani belki de anlamıyorumdur 🙄🙄 nst ultrason cihazı gibi birşey değil mi? nst de sancı çıkarsa mı açıklığa bakıyorlar ? açıklık alttan bakılacak sanırım ona göre hazırlıklı gitmeliyim 🤷🏻♀️
ozlem_1990 hilal_yener benimde mayıs sonu olacaktı ama bebek ilerde çıkıyor her gittiğim doktor 10 mayıs tarihi diyor 🤗
ozlem_1990 89Kbr gelişimine göre erken doğum oluyor demek ki canım. Benim de Sat a göre baksan mayıs sonu haziran başıydı 😅
Sunay10_ 89Kbr benimde 2 hafta önde ama 36 şuanda ama doktor gün demedi bana 38 de gel dedi tek sancınız mı var peki nst bağladılar sizi
ozlem_1990 Benim bebek çok iyi yerleşmiş doğum kanalına. Ama dediğim gibi kilosu karar verecek doğum şekline.
gulhaneylul ozlem_1990 canım seninkinin kilosu ne kadar şimdi. Benim ki de 3 hafta önden gidiyo erken gelir ki acaba
ozlem_1990 Dkk aynen canım ultrason gibi siyah bantlarla karnını sarıyorlar. Ölçüm yapıyor cihaz. Sen sadece uzanıyorsun. Sancı çok çıkarsa bakmak isteyebilir .
ozlem_1990 Melisan heran başlayabilir canım sen nişanı takip et her wc ye gittiğinde yada duş alırken 😊
94_06 Melisan benimde mayıs 5 idi . Pazartesi kontrole gidecem de çatı muayenesi usg bu hafta mı oluyor , çatı muayenesini alttan mı yapıyor
Melisan ozlem_1990 yok yavrum ya uğraşıyorum sıcak duş almaya da başladım ama yok eşimde bende geç doğmuşuz bize çekti herhalde birde erken doğum riskim vardı benim bir zamanlar şimdi de gelmek bilmiyor 😂
matrushka Ben de bugün nst’ye girdim 60’lı rakamlara vurdu bir iki. 35+0’ım bu arada. Doktor sancı görünüyor dedi, iş yapma evde dinlen dedi 🤷🏻♀️
ozlem_1990 matrushka ilk doğumun mu canım ? Maşallah kendi sancinla inan daha kolay suni sancıya gerek kalmadan doğurmak. Ama biraz daha var tabi zamanın 🤗
ozlem_1990 Sunay10_ önden gidince bebeğin gelişimi hesaplar şaştı vallahi. Doğum şekli olsun , günü olsun 🤗
89Kbr Sunay10_ benim 2. Sezaryen olcak güzelim ilk oğlumda 37 haftalık doğduğu için haftaya gün kararlaştırırız dedi bana.. nst ye 32’den beri giriyorum doktor öyle istiyor hani ben sancım ağrım var dedim diye değil