birsen_1 hiç önemli bir şey değil sıkmayın canınızı, sir ağda alın ayda bir yaparsanız yeterli olur zaten, doğumdan sonra da imkan bulursanız lazere gidersiniz. Benim zaten göbeğimde tüy vardı lazerden sonra azaldı ayda bir ağda yapıyorum ama hamilelikle birlikte çıkmış olsa ben de alırdım, tüyü hiç sevmiyorum çünkü.