birsen_1 Iyi günler hanımlar 26 haftalik gebeyim. Gobek çevrem de cok kıllanma olmuştu bnde jilet sürdüm 😫😫 suanda göbek çevrem de kıllanma oldu siyah ve kalın jilet bidaha kullanmak istemiyorum neyle alabilirim fikir verin lutfen
Melekkannesi birsen_1 neden aldın ki zaten dökülüyor doğumdan sonra simdi hiç başedemezsn keşke yapmasaydn.
SerpilAkbulut birsen_1 aynı hatayı ilk hamileliğinde yaptım ve şuan kurtulmiyorum Allah sabır versin 😔 sürekli almak zorundayım şuan
Portredekitirtil birsen_1 benide eşim hep gaza getiriyor al doktora ayıp olur diye ya dökülecek diyorum alırsam kalınlaşır baş edemem diyorum ama anlamıyor önceki hamileliğimde de öyleydi döküldü sonrasında ama beyefendi ayıp olur dedi bende geçen gün doktora gitmeden çımbızla aldım bakalım nasıl çıkacak
H1010 birsen_1 benimde bir anda kıllanma oldu çok feci şekilde ağda ile almayı düşünüyordum ama buradaki yazıları iyi ki görmüşüm madem doğumdan sonra dökülüyor almama gerek yok 🤗🤗
MrveD birsen_1 ben yillardir alıyorum az olmasına rağmen şuan hamileyim hala da alıyorum agdayla alırsan tertemiz olur ve azalma yapar
SerpilAkbulut birsen_1 ilk almamda ağda ile almıştım sonra baş edemedim jilet vurdum 😭😭😭 daha beter oldu şuan ikinciye gebeyim fena durumda göbeğim hiç ellemiyorum artık kendi kendine gider umudu ile
Melekkannesi Portredekitirtil ne ayıbı ya karışma desydn😂bana doktorum kendi dedi sakın alma diye. Onlar neler görüyo göbek kılımı ayıp olacak😂
ilkbahar Portredekitirtil ben doktora gitmeden önce genel tüy temizliğimi yapmak istiyorum hatta bazen eşimden da yardım istiyorum 🙄 ama eşim asla ayıp olcağı aklına gelmez gittiğim doktor erkek diyemidir nedir boşver sonra yap diyip geçiştiriyor paçoz gibi gitmemi istiyo 😵🤪
Mekamu Portredekitirtil bu erkeklere ne oluyor acaba 😂 benim de tüylenince eşim dedi bu ne almayacak mısın bunları, dedim yoo almıcam, almadım da. Hiç pişman değilim. İncecik tüyler alsam kalınlaşacak. Doğumdan sonra bakacağım artık çaresine 😀
hulyatkknt Portredekitirtil cımbızla mi ben kaslarımi alamıyorum canım çok yanıyor diye siz nasıl aldınız? Canınız yanmadı mi
Ruyaaa birsen_1 ilk gebeligomde olmaustu doktor ellemememi tavsiyr etmisti hamilelikten sonra dokulur demisti.
Portredekitirtil Melekkannesi anlamıyor ki canım bir de ben biraz tüylüyüm o da öyle üsteleyince utandım aldım dediğim gibi önceki hamileliğimde de çıkmıştı doğumdan sonra döküldü bak döküldü eğer aldaydım şimdi berbat çıkardı dedim. Bunda da aynısını yaptı alalım temizleyelim diyor allahım yaaa 🤦🏻♀️ en son doktora karşı utanmasın diye temizledim valla🙄
Seedaaff Portredekitirtil Ahahah acaba doktoru bahane mi ediyor kendisi mi öyle tüysüz kılsız görmek istiyor ki 😀 Canım erkekler böyle şeylere ne yazıkki çok dikkat ediyorlar hatta benim bi arkadaş vardı erkek kuzularım kollarında kıl gördüğümde midem bulanıyor demişti 🤣🤣
Melekkannesi Portredekitirtil karantidan sıkılmış kendine oyun arıyo o da😂 biraz uzasın çam ağdayla al bi kaç defa azaltır jilet vurma daha
Busimss birsen_1 keşke almasaydın bende aşmak istemiştim ama annemler dökülecek zaten dediler o yüzden almadım. Ağda veya sir jiletten daha iyi olur siye düşünüyorum.
Portredekitirtil Seedaaff valla hiç kusura bakmasın napayım. Biz onları her halleriyle kabul ediyoruz onlarda 9 aycık idare ediversinler🙄
Portredekitirtil Melekkannesi karantinada da değil ki sıkılsın hastanede full çalışıyor ne ara benim göbek kıllarımı düşünüyor bilmiyorum 😂😂 jilet vurmadım cımbızla uzun siyah olanları çektim bir daha da dokunmam😏