zeynep_mehdi Aranızda folbiol kullanan var mı ? Dün eşim eczaneden aldı ama nasl kullanıcağımı unutmuş aç mı tok mu folik asit ve günde 1 tane mi ? Kullanan varsa yardımcı olabilir mi bana acaba
Twinsmomtwoboy zeynep_mehdi doktorlar folbiolun graminin cok yuksek oldugunu soyluyolar pregnom alabilirsin hm icinde baska vitaminlerde var bna doktorumun onerdigi bn tok oglen iciyodum
Unsalinn_Annesii zeynep_mehdi gramı yüksek canım doktorum 2 günde bir iç dedi sabah kahvaltıdan sonra içiyordum bıraktım artık kullanmayı
BegumIscanTunc zeynep_mehdi canım bende kullanıyorum tok karınına gece yatmadan önce alıyorum doktorum öyle önerdi
Sumru Bende folbiol kullandım kahvaltıdan sonra kullanıyordum Fazlası idrar ile atılıyormuş zaten ☺️☺️☺️
Tugce-75 zeynep_mehdi canım ben doktora gidene kadar onu kullandım doktora gittim bıraktırttı dediki mg olarak çok yüksek bebekte otizm olabiliyormuş
Kzbn Tugce-75 bebekte anomali olmasın diye veriliyor bu folik asit. Yanlışınız olmalı. Benim ilk gebeliğimde anomali olduğu için folbiol ü 3 ay önceden başlattı doktorum. Kullanmazsan oluyor o dediğiniz
Tugce-75 Kzbn canım folikasit zaten iyi Birşey ama mg yüksek oldumu sıkıntı bi sor istersen doktoruna
Emossehmus zeynep_mehdi hayir cnm bnm bnde kullaniyorum ac karnina gunde bitane sabahlari aliyorum uyaninca
Sezinsenkal Nilay zeynep_mehdi merhaba bende folik asit içeren vitaminler kullanıyordum doktorum birakmami istedi bu korona virüs nedeniyle sizde sorun isterseniz doktorunuza
Kzbn zeynep_mehdi kahvaltıdan sonra günde 1 tane. Ben ilk gebeliğimde kullanmadım bebeğim de birsürü hastalık çıktı. Doktorum en iyisi folbiol dür dedi. Bu gebeliğimde 3 ay önceden başlattı. çok şükür oğluşumun tarama testleride temiz çıktı 🙏 siz aksatmadan kullanın insanlar bilip bilmeden yazıyor.
Emossehmus Kzbn bna neden ac karnina yazilmis burada okudum hepsi tok karnina kafam karisti eczane hatasimi acaba🤔🤔
Alpelin Ezgim ben hergün içtim bişey olur mu ki 2 günde 1 diolar otizm diolar kafama taktım şimdi sizde hergün mü içiodunz
1tinybean zeynep_mehdi doktor bana folbiolu hamile kalana kadar günde yarım hamilelikten sonra tama çıkarmıştı ama şu an başka folik asit kullanıyorum.
Kzbn Emossehmus reçetesinde de yazıyor yemekten hemen önce veya yemekten sonra die. Siz sorun doktorunuza hangi zaman daha iyi olur die Ona göre atın. Ben hep tok attım doktorun önerisiyle
Emossehmus Kzbn ewet gulum zaten doktor ac karni olarak yazmis receteyeki eczane oyle yazmistir ama yine soracam tabi tsk ederjmm😘😘