Yani içmeyen anlayamaz filan da dersiniz siz şimdi ama ben bu postlardan nefret etmeye başladım artık. Ben 17 sene içtim sigara, bebeğimi öğrendiğim an bıraktım. Canım istemiyomu? İstiyor. Çok mu kolay bıraktım hayır.
Ama siz bırakmayın KenDi ciğerlerinizi söndürdüğünüz gibi bebeklerinizin de ciğerlerini söndürün sonra gelsin doğumdan sonra hastane kuyrukları. Çıkmayın hastaneden efkarlanıp Bi daha yakın.. Ha birde ben içtim bişey olmadı diye milleti hala da özendirmeyi unutmayın.
Kusura bakmayın ama sonuç bu.