Cns_33
Cns_33 kuzum düşük sebebi ne anlamadım o sorunu ? Değeri soruyorsan eğer daha reglime 1 hafta varken 14 çıktı ondan düşüktür sanırım. Kuzum ben 24 martta adet gördüm 29 da bitti 8 nisan da yumurtlama günümdü 15 nisan da silik çıktı. Çok erken çıktı … tahminime göre ben reglden hemen sonra hamile kaldım bu durumda öyle olması gerekiyor