tugbats canım ben Doğum yaptıktan sonra oğlum 6 buçuk aylıktı kaybettim ocak ayında. Kalp ve ciğer hastasıydı 😔 8 aylık hamileyken öğrendim… Doğum yaptım hep hastanede kaldı yeni doğan yoğun bakımında. 6 buçuk ay gittim geldim o şekildeydi ameliyat oldu, makinaya bağlı entübeydi.. altı buçuk ay dayabildi meleğim… acıları dindi. Rabbim kimseye vermesin bu acıyı. Sizde kötü düşünmeyin lütfen annelerin içine doğuyor zaten ben kaç doktor değiştirdim içime doğdu birşey olduğu bana hep iyi iyi dediler detaylıya kaç defa girdim bilmiyorum… en son şans eseri 8 aylıktım eşimle Doğumdan önce tatile gittik dönüşte kontrolüm vardı doktorumuz izine çıkmış başka bir doktora yönlendirdiler ve o bildi😔( o doktor da gitmediğim tek doktordu eşime hatta bir bu kaldı buna da gidelim son defa demiştim ( herkes bana kızıyordu bir doktorda kal.. ama anne yüreği. Bende sağlıkçıyım ama insan kendine faydası olmuyor bazı konular da ne yazik ki… dualarım sizinle bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşAllah… rabbim kimsenin ( isteyenlerin) kucağını boş bırakmasın. 🤲👶🏻