AtaMommy ben şeker yüklemesi yaptrdıktan sonra 149 çkmıştı açlık 73 tü. Ona da yüksek ddiler 100 mg lık yükleme yapmamı istediler ben yaptrmadım. Açlık tokluk ölçmeye çalıştım ama ölçerken hamile olduğumuz için iki saat sonra değil bir saat sonra ölçmemiz gerekiyor. Yani bnm bildiğim öyle bir saat sonra ölçmelisinz