AtaMommy sekerli seyler yemediginiz icin dusuk cikti diye dusunmeyin. Saydiginiz besinler kan sekerini ani yukseltip ani dusuren seyler zaten. Yani gereginden dusuk cikmasinin sebebi de bu besinler. 3 ana 3 ara ogun seklinde beslenmeye calisin yani 2 saatten fazla ac kalmayin. Ara ogunlerinizde avucunuza sigacak kadar meyveyi sut ya da yogurt ile tuketin. Baska bir ara ogunde yine ayni miktar meyveyi badem ceviz findik tarzi saglikli atistirmaliklar ile tuketin. Ve zaman verin kendinize duzenli beslenir bunlara dikkat ederseniz duzelir insallah. Meyve olarak da eksi yesil elma mesela olabilir. Seker hastalarina genelde o oneriliyor.