Deletedmom67 Bugün 16+2 cinsiyet için gittim ve hemen açtı bacaklarını paşam.oğlum geliyor teyzeleri sizde cinsiyetler ne durumda 😊❤
ElifKarata Deletedmom67 hayrlı olsun canm salı günü yazıcam 17 haftalık olduk göstermedi salı randevum var ☺😘
aesma Deletedmom67 benimde oğluşum geliyor 😍💙 12 ve 16.haftada erkek dediler. Doktor yanılmamıştır herhalde 😅
Zeliha06 14+3 haftalığız bizde eylül sonu ekim başı olacak galiba oglusum geliyor 💙 Allahım sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin
3melekannesi Elif1147. Banada öyle oldu yaa 12+6 da erkek dedi 15+4te kızım olacağını öğrendim o kdr oğlum die sevdim alınmıştır kesin😂😂😂