Menekse04 dıs gebelık yasadım kese asla gozukmedı ama degerlerım senınkı kadar yuksek degıldı ama dıs gebelıkte en buyuk belırtı bel ve sırt boyun tututlması hamıle oldugumu daha bılmıyordun oturdugun yerde hıc bharaket yapmadan çıglık atarak boynum tutuldu ıns senınkısı dıs gebelık degıldır