Hulya_ Esmaebru34 Bu yeme içmenin hiç alakası yok bence ilk 3 ay tatlıyı normalde çok sevmeme rağmen ağzıma bile süremedim tiksindim resmen bulantımda çoktu hep ekşi tuzlu yemek istiyodum 4. Ayımdan sonra da birden tatlı canım çekmeye başladı bebeğimde erkek 😊 bu sağ sol meselesindede çok uzun bir süre ne zaman doktora gitsek ultrasonda soldan görebiliyorduk oğlumuzu ve sol kasığımda çok ağrım oluyordu
Theaydins Hulya_ birebir aynı şeyleri yaşamışız ben de ilk 3 ay tatlıyı ağzıma suremedim çok bulantım oldu 4. Ayda yeni yeni yemeye basladkm bebek solda ama doktor 14. haftada %90 kız dedi🤭
Esmaebru34 Mekamu banada erkek dedi doktor ama kesin değil dedi 11 haftalık oldugundan değişirmi bilemiyorum o yüzden
Esmaebru34 Sehriban65 ya ne güzel benimde sağda bebek doktor erkeğe benzetti ama kesin değil dedi duyanda sağda kız olur diyince bende merak ettim kaç haftalıkken öğrendiniz bana 11 haftalıkken benzettiğini dedi acaba değişirmi
Sehriban65 Esmaebru34 ben 13 hastalıkken öğrendim direk gösterdi kendini zaten erkekler erken gösteriyor kendini kızlar geç gösteriyor böyle demişti doktorum 😊
1Anne_ Esmaebru34 ben çok ekşi acı tuzlu yedim çikolata ve tatlılardan aşırı midem bulandı ve kızım oluyor doğru herhalde 😂
Ballilokmatatlisikizim Bende tuttu 😄 tatlı hastası biri olarak hamileliğimde hiç tatlı istemedim hatta midem bulandı yiyince hep ekşi istedim ve bebeğim sağda hareket ediyor hep 😄
mina_mom Esmaebru34 valla canım bende sürekli ekşi acı bol tuzlu yedim tatlı şeylerden tiksindim ve gerçekten kızım olcak😂 kızım başta soldaydı ama artık sürekli sağ tarafta gerçeklik payı varmı bilmiyirimm😂
GGamzee benim için bu doğru sanırım böyle şeylere inanmam ama benimde canım hep ekşi şeyler istiyordu kızım olacağını öğrendim ve şuanda sağda duruyor 😊
Marryy Esmaebru34 hamileliğimin ilk 3 ayı tatlı yiyemedim sadece tuzlu ve ekşi sonrasında tatlıyıda güzelce yedim 😄 bebeğim sol tarafım da hep kızım olacak🥰
Rabiacimendag Esmaebru34 bence hiç doğru değil canım ben 24+2 haftalık hamileyim en başından beri turşu,turşu suyu,limon,sürekli tuzlu şeyler yedim ve hala öyle ama oğluşum olacak hayırlısıyla ve normalde tatlıya çok düşkünümdür ama nadir canım istiyor 🤣
hmyrmom Esmaebru34 ekşi yersen kızın olur derler ekşi olan ne varsa ilk 3 ay hep kusturdu beni .. ekşi olan turşu vs çok tiksindim ve kızım olacak yanii külliyen yalann 😄
p_A Esmaebru34 canim ben ilk haftalarda ekşi çok yiyodum sonradan zaten hersey normaldi ama ben hep erkek hissediyodum bence anneler hisseder ya ben erkek hissettim o oldu rabbim hepimize salih evlatlar nasip eylesin
191080s Esmaebru34 bana doktorum soldan yumurtladigimi söyledi ve genelde kiz olur dedi. Ve şu an kız be kliyirum. Erik ve çiğ köfte aserdim anı ekşi. Sonuç olarak kızımız olcak. Ama tabi bu bir genelleme de olabilir