Esmaebru34 Ekşi tuzlu yiyenler kız tatlı yiyenler erkek mi bekliyolar yada sağda olup kızı olanlar solda da olunca erkekmi oluyo tam tersini yaşayan varmı
Nzlela5 Esmaebru34 Alakası yok bence 😂ben hamileliğim başından beri hep tatlı yedim tatlı istedi canım hala da öyle ama kız olacak 🤣
Neslihanunel Esmaebru34 ekşi tuzlu kısmı tutmadı ama sag sol kısmına gelirsek benim kız ve hep sag tarafımdan bakıyor doktor genelde
Damlabozz Esmaebru34 bence de yok maşallah ben herşeyi yiyorum hiç farketmiyo ekşi tuzlu 😂 kızım olcak 😂
Esmaebru34 BusraDevlet83 aynen de sağda kız oluyomuş genelde herhalde onu çok söylüyolar bana senin bilgin varmı canım bu konuda
Esmaebru34 Neslihanunel canım benim bebek sağda ama doktor tam tersi soldan bakıyo bende anlamadım senin solda olmasın bebek
BusraDevlet83 Esmaebru34 Ramzi teorisi sanırım o dediğiniz. Dediğim gibi bilimsel açıklaması yok onun. Rabbim neyi takdir ettiyse o 🙂
damlafidan Benim ilk aserdigim mor lahana turşusu olmuştu bol ekşili 😂😋 kızım olacak hala daha eksi ne varsa isterim yani bazen böyle limon yediğim bile oluyor ama bence alakası yok ne bileyim 😂
Mekamu Esmaebru34 aynen öyle ilk zamanlar bol bol turşu yemiştim daha belli değildi cinsiyeti. Ve bebiş başından beri sağda 😀
Sehriban65 Esmaebru34 benimde aynı şekilde valla hep ekşi tuzlu yedim ve sağdaydı bebeğim kız sandım ama oğlum olacak oysa 😂
Esmaebru34 Mekamu ya benimde sağda herhalde şuan 12 haftalık olcaz böyle sağda yumuluyo sanki nasıl desem bi ağırlık çöküyo o tarafımda sizde de olmusmuydu böyle
Mekamu Esmaebru34 yok canım ben cinsiyeti hiç düşünmedim açıkcası, 20 haftalık olana kadar da içimde hiçbirşey hissetmedim. Eşim hep oğlum diye sevdi ben kızım diye ama erkekmiş 16.haftada öğrendik 😀
fosforlukalem Esmaebru34 ekşi tatlı tuzlu acı hiç fark etmiyor taştan yumuşak herşeyi istiyor canım. Geçen toprak, kireç yiyenler dertleşirken canım duvarı yalamak istedi düşün 😂😂 bir de ilk başlarda solda hissediyordum hep. Ama kızım olacak 😊😊
Bsrlmnemr Esmaebru34 kızım olacak inşallah. Evet ben ekşiyi çok yedim hala daha çok yiyorum :) ama normalde de ekşi tatları severdim zaten ona bağlıyorum ayrıca benim soldaydı
Esmaebru34 Sehriban65 ya ne güzel benimde sağda bebek doktor erkeğe benzetti ama kesin değil dedi duyanda sağda kız olur diyince bende merak ettim kaç haftalıkken öğrendiniz bana 11 haftalıkken benzettiğini dedi acaba değişirmi
sewdaaa Sehriban65 Benim de sağda ve önceden tatlı krizlerine giren ben hiç tatlı aramıyorum artık ve oğluşum olacak 😊😃
Esmaebru34 Mekamu banada erkek dedi doktor ama kesin değil dedi 11 haftalık oldugundan değişirmi bilemiyorum o yüzden