Mmmerve123 sareninannesi_ normal canım benim 4+5 de 4162 çıkmıştı doktorum sadcee güzel demişti yani seninkide normal yüksek değil bence yüksek diyenler , ikiz olur diyenler çok oldu bana ama normal tek gebelik