Nrglzrl Aysec40 31+4 üz 11 kiloda ben aldım canım😩😂24.haftama kadar gayet iyi gidiyordu kilom korona yüzüden 30.haftama kadar 6 kilo almışıım🤦🏻♀️
Melis1998 Kubbraa bende 54 kilo gebe kaldım ve suan 64kiloyum . Sizin bebeginiz kilosu ne ladar bnm ki 1911gr 34+4 gitmistim doktora, Bna igne verdi sizin durum.nedir
egecandeniz Muksu 35+3 deyim 52 kilo SAN 72 ye geldim 20 kg aldımmm 😁 ve çok korkuyorum ya kalırsa kilolar diye 😁
0808aysu Byzel yapıdan kynaklı bence bende çok yerim ama metabolizmam hızlı olduğu için eritiyorum malesef 😊
Kubbraa Melis1998 banada pazartesi gittim 2400 dedi ama 200 gram eksik veya fazla gosteriyormus zaten ultrasonlar