meltemerdem arzuu3469 benim 2. Trimester çok rahattı yaa 😔 hep öyle geçecek sandım ama şuan bile bulantım var yani 😔😔
meltemerdem Heyecanlarim ben kusmuyorum ama bulantı bile mahvediyor beni enerjimi alıyor yani... az kaldı ama di mi siz daha yakınsınız benden 🤗
SemaCoskun Ilk hamileliğimde de 9ay kusmustum şimdi de 36.haftaya gircem hala kusuyorum gerçekten çok zor bi durum bide reflü varsa mahvediyor