gtitiz23 canım gendimeyi düdüklü tencerede haşlayacaksın içine haşlanmış nohutta atabilirsin.sonra soğanları çok küçük doğrayacaksn yağda kavuracaksn iyice rengi değişene kadar.yoğurdu çırp sıcak sıcak çorbaya katacaksın çorbanın altı açık olsun ocagın karıştıra karıştıra kat ki topaklaşmasın.yaptıgın soğanıda katacaksın.sonra dereotunuda çiğden atacaksın.çok süt yapıor.kimyonda ye ben kimyonlu dereotlu yumurta yapıorm