gtitiz23 Arkadaşlar bir hafta oldu erken doğum yapalı 35 haftalık doğdu sütüm gelmiyor ne yapabilirim içmediğim bişe klmadi :(
Serpil02 gtitiz23 olmadı sıcak suya gir damarlar açılsın sıcak su altında sağ birde canım her çayı icmissindir muhakak ama ben yie yardımcı olmak için rezene çayı icmediysrn onu muhakak iç derim
Ktprk gtitiz23 bende carsamba günü sezeryan oldum canım 35 hafta sütüm az az damla seklinde geliyor bugün gögsüm iyice sızlamaya başladı sütün gelecek diyorlar ama bebegim kücük çenesi kuvvetlenmedi o yüzden çok cabuk yorulup birakiyor sendede mi öyle
Farahmelis gtitiz23 boza dereotu rezene bunlar sütü arttırıyo ve mutlaka sıcak suyla hergün hatta günde 2 kez yapabilirsen duş al
Ktprk gtitiz23 Oyy kuzum benim rabbim bi an önce sana kavuştursun insallah canım üzülüp stres yapma ondanda sütün gelmiyordur
Serpil02 gtitiz23 paket te alabilirsin cnm normal açıkta al kaynamış suya kat 5 dk demlensin ılık ılık iç günde iki çay bardağına kadar icebilirsin insalah faydası olur
Ikbalper gtitiz23 humana çay denedin mi canım. Bende bol bol gelmişti onu içince. Birde sadece geceleri sağma. 2 saatte bir dene gelmesene göğüslerini uyarmış ol 👍👍
Sueda29 gtitiz23 hiç mi gelmio canm elinle sağmaya çalış.bnde erken doğum yaptm mama veriorm mama vermektede zorlanıorm açıkçası boğazına kaçacak diye
Ozgelin Bol su bol sağım ve boooll pozitif düşünce..gelmiyor diyip sabır göstermezsen hayyta gelmez..lütfen pozitif ol gelecek o süt..
Angello gtitiz23 benimde gelmedi 5-6gun snra geldi sutum pes etmeyin surekli sagin 1 saat 2 saat arayla gelicektir
Burcinesin Sütünü eşin emsin çünkü bebek emmedikçe süt gelmiyormuş bebekte küçükse eşine denettir bende bi tanıdığımızdan duymuştum