anneadayi_ Normal kendiliğinden olan sancılar esnasında beynimiz otomatik olarak endorfin hormonu salgılıyor bu da kasılmaların yaşattığı ağrıyı dengeliyor. Ama suni sancı dışardan verildiği için beynimiz buna karşılık olarak endorfin üretmiyor bu sebeple kasılmaları daha çok hissediyoruz.. Sen bu kasılmaları karşılayabilirim yapabilirim diye düşünmelisin, sonuçta her şey kafada başlar :)