Benim annem 5 çocuğundan bir tanesini suni ile yapmış ve hala ne kadar zor olduğunu söyler. Korkutmak gibi olsun asla istemiyorum ama bebek için eğer beklemekte sıkıntı yoksa bekleyin bence. Bende 39 dayım ve bebeğimin belli ki gelmeye niyeti yok ama orada kalacağı da yok:) tabiki bekleyip yinede gelmeme durumu olursa o zaman farklı