Çok umutlandım yorumları okuyunca🌸 bende Şubat ayında boş gebelikten kürtaj oldum ilk adetimi gördüm çok şükür şimdi yeniden düşünüyorum inşallah sağlıkla gebe kalabilirim🙈 Rabbim sizlerinde bebeklerini sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin dualarınızda biz bebek isteyenleri de unutmayın🤲🏻🥰