DDilhan ben kasımda boş gebelik yaşadım, şubatta tekrar hamile kaldım arada sadece bir regl yaşadım. Şu an 9+4’üm. Kalbini de 8+2’de duydum. Boş gebelikten sonra sağlıklı gebelik oranı daha yüksek oluyor :) Rabbim sana da nasip etsin, sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 😇🙏🏻