Nisa-Nalbantoglu Sjsjdkskaa açlık 90-97 arası tokluk 100-130 ama bazen dayanamayıp Yiyorum o zaman 140-150yi buluyor çok üzülüyorum
Sjsjdkskaa Nisa-Nalbantoglu benim de aynı malesef. Dayanamayıp kızartma falan yiyeyim hemen 150 160 oluyo moralim bozuluyo 😔
Nisa-Nalbantoglu Sjsjdkskaa ya isyanda etmek istemiyorum ama bazen gerçekten çok çok moralim bozuluyor bıktım diyebiliyorum direk stres oluyorum hayırlısıyla bi tamamlasaydık şu hamileliği
Yaman Yaman bugun ciktim dahileyeye hergun gunde 4 kere seker ölçümü yapicam ve diyetisyene yönlendirdi orayada gittim diyet yazdı haftaya p.tesi kontrole gitcem gene ölçumlerle