Bende bu hafta yaptırdın.Önce ultrasonla muayene oldum.bebiş 3 hafta ilerdeymiş. Şeker olabilir dedi. 50 lik yaptılar. 114 çıktı. Sınır 140 mış.çok şükür çıkmadı şeker. Kahvaltıyı 1 buçuk aydır düzenli yapıyoruz normal bnce bebeklerin büyümesi beyaz peynir,kaşar peyniri falan iyi aldırıyo diyolar