Ayse-elifim35 Zehra1905 ikinci gebeliğin. Ikisinde de kullandm .ben de hicbr sknti yapmadi.noemal yaşıyorum 😇tatlis bi ilac gibi 🙃
Ayse-elifim35 Zehra1905 bu arada ilk gebeligimde acken iciyrdum sabah kalkınca kahvaltı öncesi unutmamak icin.bu sefer denk geldi tok içesim geliyr .hep tok içiyorum. Bi sknti olmadı iki sekilde de
Kk39 Zehra1905 beni çok fena kusturuyor bu ilaç ya iki günde bir içiyorum kabızlık yaptığını gözlemlemedim ama herkeste farklı etki edebilir
nsrnbbn Zehra1905 bende kabizlik yapdi sabah ac karnina icdim gece kayisi yedim oylelikle cikabildim lavoboya
Mehtapp93 Zehra1905 canım aksine benimde kabızlık sorunum vardı ilaçtan sonra ishal oldum doktoruma sorduğumda ilaç yapar dedi çok sevindim hala daha öyle tamamen bitti kabızlık sorunum