Zehra1905 ben de normalde hayati boyunca kabızlık ceken bir insanim. Ama ben de kabizlik yapmadı. Hatta duzenli tuvalete çıktım o ilac sayesinde. Ishal bile yapti bi ara birakmak zorumda kaldim 🤷♀️ ve her gun en az bi tame muz yiyorum magnezyum icin. Muz da kabizlik yapar derler. Ona ragmen yapmadı 🤷♀️ 36+6dayım. Bu ara biraz var sadece..