Gul_dem92 26 haftalık hamileyim . Malesef bende kpss ye çalışıyorum bir yandan uzun süre oturamiyorum . İlerde naparim bilmem.
tambirminnos Saadetdh ☝️ h3m çocuklu hem hamile calışmaya çalışıyorum oğlum uyuyunca çalışıyorum anca 🤷♀️
Saadetdh tambirminnos çocuk dogduktan sonra calisilabilir mı bebek 4 aylıkken sınava gireceğim de nasipse
Hulyaawc Saadetdh ben 😒 18 haftalık olduk başından beri cebelleşiyorum sınav Ekim de bakalım ne olucak
Esra94 Ben 13+2 deyim bulamtı ve halsizlik yüzünden çalısamıyorum ilahiyat lisans ve konular asırı fazla 😌
Saadetdh kevser-mnb bu konuda ben de çok düşünceliyim bebek bakma tecrübem de yok.uyuduklri zaman calisabiliriz inşallah tabi enerji kalırsa 😀
Psikolog-anne Saadetdh 27 haftada yım canım ağrılaşmadan bitirsem bazı konuları iyi olacak, Türkçe tarih bitmek üzere matematik tede belli düzeydeyim dogumdan sonra test çözmek kalır sadece 😊
Saadetdh Psikolog-anne ben de oype düşünüyorum bebek dogduktan sonra tekrar deneme soru çözümü yapabiliriz insalalh bebeklerimiz huysuz olmaz da bize izin verir ☺
Miniksusam93mr Saadetdh aynen .cok severim calismayi fakat .el islerm ev islerim vs birde atama skntili olunca azim gidiyor yaaa. Insllah başlarım 🤣🤗🥰🥰🤣🤣
Saadetdh gulumse0611 hayırlı olsun☺ ilk zamanlar mide bulantısı çok olmayınca çalışmak daha kolay zaten 4.aydan sonra hamilelik daha kolay son aylar zorluyor
Nilicann Ben varım ama bulantılarım engel oldu biraz kpss ertelenindi üstelik bakalım o zamana karnım burnumda nasıl olcak