ilkbahar Saadetdh kaç haftalıksınız 🙂 hamilelikte ders çalışmak zor ya ben 28 haftalığım 🤪 uzun süre çalışmayı beceremiyorum 😵🤷♀️
tambirminnos Saadetdh ☝️ h3m çocuklu hem hamile calışmaya çalışıyorum oğlum uyuyunca çalışıyorum anca 🤷♀️
Psikolog-anne muhendisanne38 benim eşimde muhendis atamaları çok zor oluyormuş umudu kesti. Allah size yardımcı olsun ❤️
Saadetdh ilkbahar 36 haftalik 😊 şimdiye kadar zorlanmiyrodum ama suan baya agirlstim ayaklarım ellerim sis çatı kemiklerim sizliyor ama kendimi yine zorluyorum bebek dogduktan sorna da nasıl olur bilemiyorum 😀
kevser-mnb ilkbahar yaa bende 27 haftaligim ogretmenim kpss calisiyorum.nasil yapcaz bebisleri 1.5-2 aylik birakip sinava gidicez.bebek dogduktan sonra hic goz.atamicaz o surecte ya bu calistiklarimizida unutursak herkes son ay bastiriyor cunku😔
Eda-y9 Aynen ben de hem kpss hem hamileliği birlikte yürütüyorum şu dönemde evdeyiz ama bende de odaklanma zor oluyor 😊
turunculuanne Size helal olsun 👏🏻 Ben bir süredir kitap okumakta bile zorlanıyorum. Daha hamilelikte çok başlardayım ama hem bulantılar hem içimden gelmemesi odaklanamamam bana en engel oluyor hiçbir şey yapmıyorum 🤷♀️🤷♀️
muhendisanne38 Psikolog-anne evet maalesef öyle. Hele bizim ziraat mühendisliğinde daha bir zor alım yapılmıyor 🤦🏻♀️
ilkbahar Psikolog-anne benim eşimde mühendisti 2 defa kpss’ye katıldı atanamadı sonra polisliğe geçti 5 yıldır polis ve çok memnun 🙂
ilkbahar Saadetdh maşallah yine de bu zamana kadar iyi çalışmışsınız tebrik ediyorum 🙂bebek doğunca da uyuyunca felan calışırsınız ve kısa zamanda atanırsınız inşallah 🙂
Psikolog-anne Saadetdh 27 haftada yım canım ağrılaşmadan bitirsem bazı konuları iyi olacak, Türkçe tarih bitmek üzere matematik tede belli düzeydeyim dogumdan sonra test çözmek kalır sadece 😊
Saadetdh kevser-mnb bu konuda ben de çok düşünceliyim bebek bakma tecrübem de yok.uyuduklri zaman calisabiliriz inşallah tabi enerji kalırsa 😀
Kadert kevser-mnb benoe aynsnı düşünüyrmm bildiklrmide unutursam diya bi bırakıyorml bi çalışıyorummm .napcamm karıştı artık iycaaa