Ben de 34haftalık oldum bugün. Geçen hafta gittim kontrole başaşağı duruyor normal gözüküyor dedi 37 haftada çağırdı bi sonraki kontrole çatı muayenesi nst falan yapacakmış ama bebeğim 9 gün önden gidiyor muayeneye çok Mu geç çağırdı bide doğuma gitmiyim 😅