Seymaucan Sezeryan olacağım diyenler acaba ilk çocukları sezeryan olduğu için mi diyorlar çünkü ben sahan çatı muayenesi olmadım da ? 33+5 im şu an
Serzeyyyy Seymaucan kimisi zorunlu oluyor kimisi isteğe bağlı canım. Bende isteğe bağlı sezeryan olacağım mesela. Çatı muayenesi için daha erken sanırım biraz daha haftan ilerlemesi lazım
Drykmsl Seymaucan Benim ilk dogumum sezeryan oldugu için bu dogumum da sezeryan olucak. Hatta ikizlere hamile oldugum için daha erken alınıyor 37+2 ye gün verdi mesela.
Serzeyyyy Goncatpcu cok fazla bir gün değil ama 3 4 gün gerilik var demişti doktorum. 2 haftada sıkıntı oluyor kafana takma ama yinede dikkat et yemene içmene dedi
Hulyya Seymaucan 35 haftalik olduk bugün salı günü kontrole gitmiştim bebeğin döndüğünü sunalık normal gözüküyo denildi
Goncatpcu Serzeyyyy nstye bağladı güzel dedi bu şekilde devam ederse sıkıntı olmaz ama 4-5 haftaya çıkarsa dogumu yaptırırız dedi
Bsgl Seymaucan 36+5 haftalığız hala doğumumuzla ilgili bisey demedi doktor bugün nst ye girdim sancıların cıktı 70ile 90 arası bilemiyorum ne zamana nasıl doğar