Eemmyy canım sabret geciyo bu günlerde. Bende hic geçmicek saniyodum o günlerimi hatirlamak istemiyorum. 3 haftalikken ögrenmistim ben. 5 haftalikken iyi böyle gıderse bulantim da yok rahat gecer diye düsünüyodum kiiii 6. Haftaya bi girdim hayatim kitlitlendi sandim mide bulantisi, yorgunluk halsizlik kolumu kaldiramiyodum resmen hele o koku hassasiyeti böyle bi burun olamamz diyodum ya eşimden yattigim yataga varana kadar koktu hersey😌 Kraker ayva elma yedim ben daha cok yani yemeye calistim ama hic bisey durmuyodu midem de. Prilam, onzy kullandim en sonunda onlarda fayda etmeyince zofere gectı doktorum zaten ondan ötesi de yok. Her 2 günde bir acillerdeydim gittigimde serumun icinede zofran ve vitamin koyuyolar 2 gün idare ediyodu beni 2 gün snra yine ayni. Benim 15. haftaya kadar sürdü ama 12 -13 den sonra azalmisti. Simdi cok şükür 26dayiz. Anneminde 4 ay sürmüş sanirim birazda genetikle alâkalı. Balkonun varsa ara ara temiz hava al oda iyi gelir. Ayvayi da tavsiye ederim canım. Benim midemi en oturtan oydu.