Eemmyy AsliMaY yok canım o konuyla ilgili herhangi birşey söylemedi. Zaten bi defa gittim ikinci kontrolüm Çarşamba günü
AsliMaY Eemmyy anladım canım normalde bile çok miğde bulantısı reflü yapıyo böyle hamileyken mahfediyo beni günler aylar gibi geliyo şuan 🥺
Canangemicii Eemmyy kişiden kişiye değişir. Benim 24+5 günlük ama hala devam ediyo ilaç kullanıyorum bayadır
Eemmyy Canangemicii yaaa😑 ay inşallah benim o kadar sürmez. Zaten zayıfım hep böyle dewam edersem hiç iyi olmaz benim için
AsliMaY Eemmyy sizin kaç haftalık bebiş 😊 Allahım yine sağlıklı olsunlarda bi şekilde çekicez artık napalım
Canangemicii Eemmyy aynı şekilde bende zayıfım genelde sabah bulantılarım oluyodu ama sonrasında ne yersem kusuyodum ilaç verdi doktorum o iyi geliyo doktorunla görüşürsün sende ilerleyen haftalarda cok fazla bulantın olursa o da verir belki
Eemmyy Like52 bakayım doktorum hangisini önerirse onu kullanırım. Ama bende 9 ay kuscakmışım gibi hissediyorum😀
Ebrusrtkpyln Eemmyy inşallah geçer ben çok zorlanmadım evet midem bulanıyordu ama hiç kusmadım bile tiksintim oldu şuan 15+5 im herşeyim geçti yorgunluğum bile azaldı çok arada mide yanmalarım oluyor o kadar inşallah iyi olursun
Eemmyy Ebrusrtkpyln benimde kusmam yok sadece bulantı war ama kussam rahatlıcakmışım gibi hissediyorum. Ama inşallah bi an önce geçer çok kötüü
Ayyucebanu Eemmyy bulantı çok zor 6. Haftamda başladı 25 haftalığım hala ilaç kullanıyorum hiçbir şekilde beslenemiyordum doktoruna söyle bence ilaç kullanabilirsin (ben prilam dr kullanıyorum) çünkü hayat kalitesini çok etkiliyor bulantı :(
Eemmyy Ayyucebanu Çarşamba kontrolüm war mutlaka söylicem çünkü bu şekilde dewam edersem bebek de beslenemicek😕
Destanannesi Eemmyy ben de ayni durumdayım leyd feliz iciyorum gunde bir tane rahatlatıyor gecmis olsun.