Fulyaa29 benimde ilk bebeğim 8 haftalıkken gelişimi durdu ve kürtaj oldum. Doktorun bi tanesi 1 ay sonra bebek yapabilirsin dedi. Bi tanesi de 3 ay bekle dedi. Bende 3 ay beklemeyi tercih ettim. Ve 4. Ayda hamile kaldim. Kızımız olacak insallah. Gelişememe sebebi genetik olabilir dediler. Pıhtılaşma olabilir dediler. Kesin bişey yok yani. Tedbir amaçlı kan sulandirirci kullanıyorum doktorun tavsiyesiyle. 35+4 deyiz az kaldı. Sende üzülme. Alanda Allah verende. Yine olur. Kaynanam derki düşüğün bacağı içeridedir peşinden hemen olurmuş demek