kbrcnc merhaba😊 Dün kontrolüm wardı doktora dedim ki, ben damla içemiyorum midem bulanıyor. O da D witamini we kalsiyum içeren eferwesan tablet yazdı onu kullanıyorum. Daha doğrusu başlamadım kullanmaya içmeye çalışcam😀 Uzun oldu ama kullanıyorum kısacası 😀😀🙈