Gebelik öncesi D vitaminim 10 çıkmıştı. Dr damla vermişti onu kullanıyordum ama kontrolde dr’a sormayı unutmuşum d vitaminine devam edeyim mi diye. Gebelikte d vitamini kullanan oldu mu acaba kaçıncı haftalarda kaç damla hangi vitamini kullandınız?? Tecrübelerinize ihtiyacım var 🙏🏼🙏🏼