Aykal valla canım bebeğin gelişimi için ilk aylar cok önemli susuz kalması vücudunun bebeğin gelişimi için inan çok tehlikeli gelişim geriliği bile olabilir allah korusun ki doktorun da onaylamayabilir onaylamazsa lütfen ısrar etme hamileler için zaten tutmasın der herkes kucağına al sağlıkla sıhhatle.sonra kaza olarak tutarsın. konuş bakalım doktorunla ne tavsiye edicek canım