Sudeee07 bende farkettim 33haftalık hamileyim doktoruma sordum muayene edelim bakayım dedi siğil olduğunu söyledi normal doğum olursa bebeğin ses tellerine zararı olur sezeryan yağlım dedi oysaki normal doğumu hep destekleyen bi doktor kendisi ben gitmeden önce internette okudum araştırdım kötü şeyler 2 gün hep ağladım doktorla konuşana kadar 😭 çok büyütme çoğu kadında olur yakarız istersen dedi istersen kalsın kendiliğinden de geçiyor bende doğumdan sonra konuşuruz dedim