Merhaba hanımlar 26 haftalık hamileyim ayıptır söylemesi hamileliğimden önce makat kısmımda küçük bi siğil çıkmıştı hamilelikten sonra vajinama yakın bi yerde ikinci çıktı ve geçenlerde kontrol ettiğimde tam vajina ağzında da bir tane çıktığını fark ettim internette okuduğum kadarıyla hamilelikte vajina siğili oluşabilen bişeymiş çoğu hamilelik sonrası geçiyormuş geçmeyenlerde yakılıyormuş ve vajina içine kadar yayılırsa normal doğum yasakmış bebeğe de bulaşmaması için ben normal doğum istiyordum ama bunu okuduktan sonra korkmaya başladım sezeryan olmak istemiyorum böyle bi durumu olan var mı doktorunuz ne dedi acaba doğumla alakalı haftaya kontrolüm var doktoruma sorucam ama okuduklarım kafamı karıştırdı 😒