Benim is yeri ücretsiz izin verdi ve firmayı 3 ay kadar çalışmayı durdurdu devletten maas desteği alacakmış bizim icin ama sgk primleriniz yatıcam dediler
Aranizda bilgisi olan bana fikir verirse cok memnun olurum 32 hafta çalışır raporu alamam firma kapalı mecburen 8 haftalık izni mi kullanmış olucam